1000 petals by axinia

the only truth I know is my own experience

I agree with Rumi April 11, 2012

Filed under: thoughts — axinia @ 8:27 pm
Tags: , , , ,

 

I can’t stop pointing to the beauty. Every moment and place says, “Put this design in your carpet!”
~Rumi

 

5 Responses to “I agree with Rumi”

  1. beverley1946 Says:

    Rumi’s quote moves me from my mind to my heart to the deepst of my soul. Thank you for sharing.

  2. draupadi16 Says:

    Als ich 2008 in Konya die Ruhestätte von Rumi besuchte, war ich von der Stimmung dort sehr angenehm überrascht. Ich hatte zu der Zeit noch nicht viel von diesem großen Poeten gehört.
    Der Rosengarten, der schöne Pavillon für die rituelle Reinigung, die Plastiküberschuhe, die wir vor dem Betreten des Raumes bekamen… Ich hielt nur meine Hände auf und ging hinein. Es waren so kühle Vibrationen spürbar. Mein Herz öffnete sich und Tränen rannen über meine Wangen. Was für eine großartige Persönlichkeit ist hier begraben, dachte ich. Wieder daheim suchte ich nach der Poesie von Rumi und freute mich daran.
    DANKE, Axinia, daß Du mich mit diesem schönen Blogbeitrag daran erinnert hast! Draupadi.

  3. Danken sie für Rumi’s schönes Zitat.

  4. Dmitri Says:

    how much is she bueatifal?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s